niedziela, 12 lutego 2017

Lekkie zmiany

Od dzisiaj będę publikował tylko jeden post w tygodniu tzn. w niedzielę. Zapewne zapytacie dlaczego tylko raz w tygodniu a nie tak jak do tej pory codziennie.
powody są dwa: pierwszy to czas, nie zawsze mam czas żeby napisać coś ciekawego, drugi powód jest prostszy tzn. chcę aby każdy był na bieżąco z moimi postami, aby każdy miał czas na spokojnie czytać to co napiszę.
Mam nadzieję że nie przeszkadza wam moja decyzja.
Chciałbym w przyszłości dodawać tu zdjęcia które zrobiłem np. rano. Spytacie po co?
po to żebyście mogli jako pierwsi oglądać te "dzieła". W taki sposób będę chciał wam podziękować za to że jesteście tutaj ze mną. 
N ten tydzień to mój ostatni post następny będzie dłuższy i na pewno ciekawszy, o czym to jeszcze tajemnica:). 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz