piątek, 10 lutego 2017

Okropna zima

Zima jaka jest każdy widzi.Dla mnie to najgorszy okres w roku, zapytacie zapewne dlaczego? przecież zima jest taka piękna, krajobrazy są piękne itd. itp. Fakt krajobrazy są piękne lecz to nie one mnie interesują, jeśli robię zdjęcia w plenerze wolę okres od wczesnej wiosny do późnej jesieni.
W tym czasie mam pole do popisów, jak już zapewne zauważyliście lubię robić zdjęcia kwiatów oraz innych roślin (nie wspominając o Lego). Zimom brakuje mi tego i z utęsknieniem czekam na pierwsze nieśmiałe oznaki wiosny. Poza tym wyjście wiosną lub latem na łąki z dala od cywilizacji jest czymś naprawdę wspaniałym, można odetchnąć, zrelaksować się a do tego zrobić kilka ciekawych ujęć. Już w tej chwili mam głowę pełną pomysłów na nowe zdjęcia, na chwilę obecną nie zdradzę wam ich choćby ze względu że są jeszcze nie dopracowane. Mogę powiedzieć że poza roślinami mam przygotowanych kilka scen z Lego. Ach byle do wiosny...
A na otarcie łez kilka zdjęć może nie pierwszej jakości (no może czwartej) i zaznaczam złamałem przy nich kilka zasad (między innymi złota godzina) ale co tam, zdjęcia zrobione na początku sierpnia:





















Jak mówiłem wcześniej spora część tych zdjęć nie jest najlepszej jakości, mają w sobie zupełnie coś innego, a jest tym czymś przypomnienie sobie tych ciepłych dni.
Mam nadzieję że wam się podobają lub chociaż przypominają wam ciepłe letnie dni w te zimne wieczory:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz